Friday, May 1, 2009

♥ SEA SNAKE (Ular Laut) ♥

Friday, May 1, 2009
setelah sesi lepak wit mucyuk ku ina selesai..topik yg menarik utk di muat kan di blog ialah ULAR..



(SeaSnake)

ina mengajar aku fakta ok bukan auta..tentang Ular Laut.

Ye sy tau ada yg pelik nape ina amek ttg kesihatan lak pdahl amek BAHASA..ni hny lah subjek U saja..bak kata ku..ala2 sub senang cm PJK..hahaha

Then, dokter ajar ina tu ckp, Ular Laut sama bahaya cm Ular lain gak..Kesan dia mati teros..tak yah bnyk cite..huh! dasyat! Memula badan kebas then akan kencing kaler itam..eeeuuuuuuu...then teros tutttttttttttttttttt (oh i killed my brother).

Sasaran dia lak..jeng2...
Org berkaki 4 yg suke dok kat atas batu smbil berjuntai kaki..
ada kaki 4 sbb org kapel je lepak cm tu kan..wakakaka kelaka gak prof ina tu..
cute je...ahaks!~

cm ni ha...


so itu je la Fakta Hari ni..

sekian,









p/s : ko hengat juntai kaki kat batu tu romantik????! blah la weh..

8 commento:

paeh said...[Reply to comment]

apekah ini sejenis fakta?
hahaha

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

iye ia sejenis fakta..
wek!~

rossoneri said...[Reply to comment]

mmg cam sengalll....

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

wakakakakakakakaka

baiduricantek said...[Reply to comment]

za, betol ke ko ni? ntah ape ko merepek ntah. tapi lawak shialll...4 kaki ok?hahahaha...

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

betol ah!!!

arep pendy said...[Reply to comment]

fakta ke ni cek ezza?
ke u jez merepek2 je..hehe

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

fakta la jamban,..

menchi ah ng korang!

Post a Comment