Saturday, May 2, 2009

♥ hanya mimpi :c ♥

Saturday, May 2, 2009
sememangnya aku rendu sgt kat dia..
hari2 aku doa dapat mimpi ng dia..
tp alhamdulillah mlm td mimpi tu datang even dah lama aku tunggu..
dia datang dlm mimpi tu..
muka dia ceria..
dia nampak dewasa..
mcm umur yg sepatutnya dia sekarang jika dia masih bernyawa..
cantik dengan rambut dia yg agak curl sikit,
mata dia bundar,
senyum tawa dia..
aku terlalu rendu....
dlm mimpi tu, aku tahu yg dia dah tak de..
aku tatap lama muka dia tanpa kelip...
aku tak dapat dekat ng dia & hny tatap dari jauh..
dia tak ckp apa2..
cuma hadiahkan aku senyuman yg tak mungkin aku dapat tgok lepas ni..
aku rendu dia..
rendu yg teramat sgt..
kakak..kak ezza rendu kakak sgt2..
rendu nak nyanyi lagu awie ng kakak..
rendu nak dengar kakak ejek kak ezza 'cengeng'..
rendu nk kiss kakak..
rendu nk dengar suara kakak..
tak sempat tengok kakak pki dress n jadi budak perempuan yg cantik
dan aku tersedar dlm keadaan menagis..
sememangnya aku rendu kan dia
Ya Tuhan..kuatkan la aku!
p/s : Al-Fatehah utk arwah adek sepupu ku 'Khairunnisa Izzatie'

3 commento:

baiduricantek said...[Reply to comment]

sbr beb, yg dah pergi tu mmg tak kan kembali k? u tatap je muke i selagi i ada ni :)

arep pendy said...[Reply to comment]

amin...

jgn layan cik baiduri tu
tatap dia lagi wat u pening..
hahaha

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

tanx gys..
:)

Post a Comment