Thursday, March 19, 2009

♥ taksuke LIPAS taksuke ♥

Thursday, March 19, 2009
tadi ngah syok online pastu rasa cam ada bende terbang..benchi sungguh sbb dah tau tu keje chek lipas..waaaa dia sangat besar besar dan besar..aku jerit panggil babah..dia lak kelam kabot dtg sbb ingat pasal ape.. ( fuhhh sib bek dia tak marah sbb aku kecoh sgt ) at last dia ckp "tunggu luar, nak bunuh dia jap" OMG..babah pembunuh mlm ni..harap2 pak polisi tak tau..ngeeee dan setelah tak sampai seminit babah kuar bwk lipas yg dah di lenyek dgn tisu (cian lipas tu)..then aku teros sambung online n men game ng aman.. :)) dan tak perlu aku tidur selubung mlm ni sbb takot lipas tuh..adeh!~
p/s : cik ezza tak la takot lipas..cuma lipas terbang je cik ezza takot.lipas tu mungkin tak de kaki..ada sayap je..cuba bawak lipas biasa yg jalan..mst tak takot! cam bob (dia takot gile lipas) wakakaka...

3 commento:

rossoneri said...[Reply to comment]

lipas pon nk cite..femes lipas ko...

AuRoRa said...[Reply to comment]

LIPAS !! geget dia
wakakakakakkaka

Anonymous said...[Reply to comment]

huhu yang lipas tu ada band tau ..
papa roach
abes die tak le perform nnt

Post a Comment