Monday, October 26, 2009

Shopping :)

Monday, October 26, 2009
Apalah nasib keje dekat KL ni..lg2 area mall2 ni..adeh..makin rasa membazir..tp tak kot..hahah sbb beli n dpt barang dan gunakan..weee

Mengidam beg Carlo Rino Putih tu..Yang tali dia bulat2 ada 3 ke 4 warna..cantekkk
Tp lebar laks..pluss kaler dia putih..adeh..kene pk beratos2 kali ni sbb putih kan..dah tentu ada tentangan hebat dr pelbagai pihak..huh!~

Dia leh beli tp dia kata jgn kaler putih..tp nk gak yg tuh..ala....cm ne nih...

Pastu nk shopping kain lak..wah..mcm2 da pk nih...

Then nk move ke AU3..kene lak beli katil n almari..
Gile bnyk aku nk beli nih...

Sib bek ada duit..weee lagi2 duit jimat keje kat bangunan tinggi2 ni..sbb sungguh la mls aku nk turun pi lunch..dah lah kene tukar2 lif lg..adeh...dgn ramainye golongan manusia lg..wahh rela bawa bekal..hehehe

SO..aku nk beli ke tak beg tu..waaaaaaa

6 commento:

mendung said...[Reply to comment]

dah xyah nak gedik beli beg ... daripada ko beli beg baik ko belanja ako makan !! hahaha

rossoneri said...[Reply to comment]

i'll be the 2nd to say...u just BOUGHT DAT PURPLE BAG OKEYYYYYYYYYY...can u plz buy other thing laaaa...n yeah jangan MENGADA NAK BELI WARNA PUTIH...SEHARI JE, DAH KOTOR, SEMINGGU DAH TERUS JADI WARNA KELABU, SEBULAN TERUS JADI HITAM...

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

mendung : bag tu amat cantik..banje ko mkn..kat tepi jalan pon leh..hahahaha

rosso: bebel je..kat blog aku pon nk bebel..ala...cantik weh....purple tu dah tak dara..hahah so nk lain laks..

Lexa said...[Reply to comment]

kalu aku bli jer...hahahaha...

Anonymous said...[Reply to comment]

selagi ada duit.beli je.kalau bf u taja lg hebat.haha

try la kali ni guna putih lak.mane tau pecah rekod.cuma jgn nyesal..

shopping je..tau la keje petronas..haha tak sia2 belaja pandai2 kat kolej mahal tu kan?hasilnya sgt lumayan..mmg berbaloi..haha

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

ye cek..sbb warna putih la dia tak nk taja..hahaha

takpe ah..lupakan beg putih tu,,hahah
siot jer..perli ke apa..

Post a Comment