Sunday, July 12, 2009

Perhatian?

Sunday, July 12, 2009



Kenapa ramai yang nk tunjuk sesuatu yg tak matang (mebi)/ buat perangai bodoh or berpura2 bodoh sehingga dpt menarik perhatian semua org?


Aku di tanya soalan itu oleh S bukan nama sebenar :)

Lantas aku pening dan dgn mamainye menjwb..

"mungkin dia kurang kasih sayang or dia nak glamer.."

Tapi tibe2 aku teringat lagi soalan si S tu..


Maka aku terfikir..kenapa?


kalau kurang kasih sayang...cam tak mungkin..family masih ada..kalau nk glamer..for wut? hahaha..bila di fikir dan fikir...



ini hanya lah lakonan dunia..

Bumi ini adalah pentasnye..


Pelakonnya adalah manusia itu sendiri..






tapi mereka tak segan kah?

7 commento:

rossoneri said...[Reply to comment]

wat penat je aku taip tadi,error plak..dah la pjg aku taip tadi..kbayakan org suke attention,org y suke attention ni org y xpernah dpt attention..paham??hahha..mmglah cara dorg nk dptkan attention nih hmmm agak xbertamadun,tp nk wat cam ne kan dorg xada cara lain,jd agak kesian ngan mrk..mrk ni sunyi..jd mrk buatlah benda budus ni..

rossoneri said...[Reply to comment]

dannnn...mrk sangat tidak segan..ko wat2 tanye plak kan...sudah gaharu cendana pula ........

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

hahahahaha..
nk tau pendapat ko lak..
wakakak
ko kan pakar motivasi n pakar bahasa..
wakakaka

ntah la mek..
semak je pale aku tetibe pk perangai org..

si S tu la punca..
tanye kau soklan lahanat ni..
hahaha

Aurora Di Balik Awan said...[Reply to comment]

life is drama babe
:P
wakakakak

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

yeah..

drama plg hebat ok..

hahaha

rossoneri said...[Reply to comment]

knp kan..y when u point it to some1, he turns his back n thought u point it to some1 else??? weird huh eventhough its obvious there's no one behind him..

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

hurm...
itz col "dramadunia"
ala beb, np nk pelik..
benda ni jadi kat sekeliling..
kat semua..
tp benda ni wat kite belajar sedar siapa diri kite..
antara sedar n wat2 tak sedar..
bnyk lg kite lum tgok kat dunia ni..
when u meet some1(espcly ur new fren or sapa2)
sure u akan nmpk..
tp kawan lama pun akan terlihat coraknye jua nnt...

"berkawan biar ber-ribu..."

Post a Comment