Sunday, April 3, 2016

Gerai Air Kelapa Pekaki U-Turn

Sunday, April 3, 2016
.
.

Cerita semalam, layan kerenah si Nik ni. Nak sangat minum air kelapa U-Turn.
Thanks fahmi belanje! 

Lokasi : Diantara Taman Keramat AU3 and AU5.

Dekat sini ada pelbagai jenis air kelapa. Korang boleh refer senarai harga bawah ni.
Cek as usual minum yg original je. hehehe.

Kalau nak lepak sini boleh, nak bungkus pun boleh.
Asalkan datang awal. Ktrg datang pukul 3 pun Q panjang. lepas pukul 3, lagi lerrr weh. 
Ramai gak blah hari tu sbb tak tahan Q pluss panas giler.

Alkisah masa ktrg datang tu sedikit malang la.
Lepas dah Q panjang, elok2 turn kami je, ice habisss.

So total masa ktrg tunggu Setengah jam. 

Memandangkan dah paling depan, so redho je lah.

Total bill  kami RM 49.
-Air Kelapa Biasa 6
-Hotdog & Fish ball cucuk total 10cucuk.
-Cucur Udang 2 Set (Sedap Gile)
-1 bungkus meehun goreng.
-1bungkus kuih seri muka

Oooookayyyylah. Biasa asben tapau kan je sbb cek ni hantu air kelapa.
heheheh.


Ni nama gerai tu. 

layan dua budak ganu ni haa..
nahh senarai hargaa

.
.

3 commento:

Cikna said...[Reply to comment]

panas3x ni mmg sedap pekena air kelapa muda letak plak ais krim coklat, fuhh nikmatnya....;-)

Nur Fannun said...[Reply to comment]

owh de jual mkanan jugak ke? ingt jual air je..

Ezza.Exxa.Ezza said...[Reply to comment]

kannn mmg layann. ni 1st time cek ungu minum sana. biasa tapau je, hehe makanan ada, cucur udang dia sedappppp.

Post a Comment