Tuesday, April 7, 2009

♥ hasrat ♥

Tuesday, April 7, 2009
hasrat..
awk selalu muncul dkt ruang hidup manusia
kenapa awk mesti wujud
awk tau tak, kadang2 awk menyusahkan org
awk datang tak kira keadaan seseorg tu,
miskin ke, kaya ke
awk tetap datang

tapi kan hasrat..
kadang2 awak sumber semangat tuk sesorg tu gigih..
sbb awak juga, org sanggup wat apa je

awk tak takut ke hasrat?
kalau org selalu salahkan awk?
saya cuma penat pk..
bila awak dtg sekali..dan bila dah dipenuhi
mesti awk akan datang lagi..

malah...
datang bertubi2..

awk tahu?
saya dah penat nak layan awak.
tolong la jgn datang kat saya dalam masa sebulan dua ni ek?



"tak semua impian jadi kenyataan"

7 commento:

jinggo said...[Reply to comment]

kehidupan ini memang tak leh lepas dari hasrat.......

hasrat jugak la yang akan kuatkan kita untuk terus hidup.....

Dyra Nasarudin said...[Reply to comment]

hasrat hatiku...nak undur diri..
pergi jauh dari sini..tidak pasti bile kan kembali di tanah KL Selangor ini lagi..sob..sobbb...

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

jinggo : yup..u r great!

dyra : jgn la cm tu weh..sedih ni..nnt i hilang kakak sorg lak..wawawawa
sedihhh.....

masaklemakrebung said...[Reply to comment]

apa itu hasrat? hmm.. bukannyer mai B**AN ye.. heheheh

saya selesema maafkan saya ye

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

kak yati??
apakah itu?

arep pendy said...[Reply to comment]

hasrat dan keinginan tak kan lari dari semua
jez waspada je
samada hasrat tu ke arah kebaikan atau kehancuran
semua letak kat kite..
pandai2 nk fikir..
:)

luv diz entry.

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

tanx!

Post a Comment