Wednesday, February 18, 2009

♥ mamat's bufday ♥

Wednesday, February 18, 2009
hari ni (18.feb.2009) bufaday adek aku.si mamat (ahmad huzaimil).genap 10tahun. jez belikan dia set alat tulis n buku math sbb dia tak suke math..so aku beli sume math..padan muke dia..haha cite psl math..semalam,dia wat lawak pepagi bute..elok2 mama&babah nak marah tros tak jadi..terbahak2 kitrg gelak..gile tol dak bertuah nie..citenye cm ni..
pagi tu sume siap2 nk keje n skolah. si mamat ni pon dah siap la..yg pelik tu dia pi pakai suar 2 lapis termasuk suar skola..bile ktrg marah pki lapis2 sbb takot saket perot dia nnt..last2 dia marah kitrg balik..dia ckp.."ala nnt cikgu nak rotan,mat tak lah sakit sgt" hahah sengal tol dak ni..dia mmg tak suke math smpi cikgu dia bengang keje tak siap n kene rotan kt muntut..hahah mama dgn geram ckp "mama suh gi skola biar jd pandai cerdik,ni lain yg cerdik"
tu la alkisahnye..haih la..ntah bila nak matang..wakakaka

0 commento:

Post a Comment