Thursday, March 13, 2008

♥ pagi yg lawak.. ♥

Thursday, March 13, 2008
hahaha..pagi yg klako..tadi masa kol 8,aku nk ke opis nek moto ng dia. lalu kat jalan semarak tuh..pastu ngah syok2 kami borak..ada lak mamat ni nek moto gak..men lintas je depan ktorg..memula kami nk hon la nak marah..last2 tak jadik lak..ley lak dia wat muke tak bersalah..dia pandang muke ktorg pastu tetibe dia ejek kitorg..hahahaha...muke sebijik cm mat rempit..hadoi la...kalau korg tgok muke dia tyme tuh..kompem korg gelak guling2..huduh btoi...haih la...macam2 hal..itula mamat nek moto yg plg sengal aku pnh jumpe..memule ktorg ingt nk kejar la sbb nk ejek dia balek..hahaha tp kang dgn aku2 tak gi keje..cm ne nk kawen kalo tak kje kan...wahahahaha.....harap2 pasni aku tak jumpe mamat yg pagai cm tuh...kalu hari2 aku jumpe..ley gile aku ng pagai dorang tuh...haihhhh la...!! dunia oh dunia...so moral of da story..BERHATI2 DI JALAN RAYA..

0 commento:

Post a Comment