Wednesday, March 26, 2008

♥ keje..keje dan keje.. ♥

Wednesday, March 26, 2008


keje..keje..fuh..hari ni da dekat sebulan lebh aku keje..anyway tmpt nie best..bnyk bg aku pengalaman..lagi dlm bdg akaun nih..dah lama aku mimpi2 nk keje bidang ni..alhamdulillah dapat gak akhirnya..now aku accountant assit..hari ni bos aku sehari suntuk kat luar jumpe client..aku lak sesorg kat opis ng mamat2 yg repair air-cond ni..segan lak aku sorg pompan..rasa nk wat keje bwh meja je..huhu..sib bek dorg ni sporting..tak gatal..huhu..so hadiah tok dorg aku banje air..hihi..ari ni bos aku tinggalkan bnyk keje..keje plg susah yg pnah aku wat..wat compny satu tu punye audit akaun..ntah bape zaman dia tak pnh audit ntah..hadei la.,,pening..pening..selain dari aku lom siapkan keje tuh..aku dok men ym ng bebudak..hahaha...mood ngah takde sbb tak de air-cond..panas beb..!!haaa...minah kat pic ni da blah da..dia dak praktikal kat opis ni.,dia gak yg dptkan aku keje nih,,huhu dak serawak..now dia ngah gi holiday kat langkawi..siot tol tak ajak aku..huhu,,k la..nk smbung waat keje..bye2 (^-*)

0 commento:

Post a Comment