Saturday, February 23, 2019

Mari terbang dengan Firefly


Halo semua! Sekarang ni ramai orang suka melancong. Tidak kira domestik atau antarabangsa. Tetapi mana satu pengangkutan yang anda fikir mudah untuk travel? Adakah dengan bas? Kapal terbang? Atau kereta? Perjalanan dengan bas bersifat kos rendah tetapi ia akan mengambil masa berjam-jam untuk tiba di destinasi anda. Dengan menaiki kapal terbang, anda boleh tiba dalam masa sejam jika anda melakukan perjalanan di dalam negeri dan sudah tentu harganya agak pricy tapi takde lah kematu sangat menunggu. Travel dengan kereta adalah seperti bas tetapi anda boleh membuat keputusan untuk berhenti dan meneruskan perjalanan, so basically, the time is on your hands. Pada asasnya, anda mempunyai banyak pilihan pengangkutan untuk travel. Oleh itu, katakan anda travel dengan kapal terbang. Anda boleh memilih banyak airline yang available. Di Malaysia, terdapat banyak pilihan syarikat penerbangan seperti Firefly, MAS, Malindo dan banyak lagi.
 
Untuk perjalanan menaiki kapal terbang, anda mesti membeli tiket. Di mana anda boleh membeli tiket? Sudah tentu, di kaunter tiket. Langkah pertama, anda mesti ke lapangan terbang dan ke kaunter tiket. Seterusnya, tanya mereka ada kerusi yang ada pada tarikh tertentu untuk perjalanan anda, di mana destinasi airport anda dan perihal penyimpanan barangan semua itu. Pada dasarnya, mereka akan menjawab semua soalan anda dan memudahkan proses anda membeli tiket. Itulah bagaimana ia sepatutnya berfungsi.

 
 

Terdapat salah satu syarikat penerbangan yang menawarkan tambang terendah dan memberi anda kepuasan tertinggi, ia adalah pesawat Firefly. Ia sangat disyorkan untuk mereka yang ingin melancong secara domestik atau antarabangsa. Dijamin berpuas hati. Selain memberikan perkhidmatan perjalanan, salah satu peningkatan terbaik yang membantu pelanggan untuk fly dengan mudah adalah melalui sistem dalam talian mereka.
 


Apa maksudnya?
Maksudnya, anda tidak perlu ke lapangan terbang lagi untuk membeli tiket, sebaliknya anda boleh mengaksesnya secara dalam talian. Anda boleh mengakses melalui laman web Firefly. Sebaik sahaja anda membuka laman web, anda boleh melihat antara homepage dan di sudut atas kiri ada kotak tempahan. Di dalam kotak tu, anda boleh mengisi maklumat yang diperlukan seperti bila anda ingin berlepas, bila anda ingin kembali, di mana asal anda dan di mana destinasi yang disasarkan. Anda boleh merancang perjalanan anda dengan mudah dengan menggunakan sistem ini! Firefly airline flight booking through online sangat membantu. Betul betul?
Anda boleh memilih destinasi anda tidak kira domestik atau antarabangsa. Ia masih menyediakan anda dengan tambang terbaik dan paling rendah. Jika anda ingin mengambil penerbangan ke Pulau Pinang, taipkan flights to Penang dekat ruang destinasi anda dan Pulau Pinang dengan kod airport (PEN) akan muncul. Itulah destinasi yang tepat untuk anda. Sebaik sahaja anda memilih destinasi anda sebagai Pulau Pinang, penerbangan itu akan terbang ke Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang yang terletak berhampiran Bayan Lepas. Ia sangat mudah. Pasti ia tidak akan mengecewakan anda.
Syarikat penerbangan Firefly juga sering menawarkan promosi kepada pelanggan mereka. Jadi, anda boleh merebut peluang keemasan ini untuk mendapatkan tiket penerbangan yang terbaik punya. Mereka mempunyai diskaun sehingga 50%.
Bukan itu saja, ditambah juga dengan hotel untuk anda menetap. Anda hanya perlu membuka penyemak imbas anda dan pergi terus ke laman web syarikat penerbangan Firefly dan semuanya ada di sana. Anda boleh menyimpan 50% baki perbelanjaan anda dan membelanjakannya untuk benda-benda lain, macam shopping! Inilah yang menjadikan Firefly sebagai syarikat penerbangan terbaik di Malaysia. Mereka akan melayani anda dengan layanan terbaik untuk membuat anda berasa selesa sepanjang perjalanan anda dengan mereka.

Apa yang anda tunggu lagi? Pergi menempah tiket kapal terbang anda sekarang. Bagi mereka yang merancang untuk bercuti dengan keluarga atau rakan-rakan, anda boleh merebutnya sekarang. Biarkan Firefly menjadikan percutian anda sebagai satu kenangan terbaik yang pernah anda alami.
 

4 comments:

  1. suka tengok Firefly sebab dia comel.
    tapi belum pernah naik..

    ReplyDelete
  2. Dah pernah naik firefly ke penang. Memang best. Teringat-ingat muffin diaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nnt boleh naik lagi kot dpt yg lagi sedap hehehe

      Delete

Thank you for comment. Will reply soon :)