Thanks in advance sayangg!!
Monday, November 19, 2012
Friday, August 24, 2012
Saturday, March 03, 2012
Lenjan kereta baru Nuar
.
.
Jalan-jalan
Jalan-jalan
Jalan-jalan
Ngeee puas! seharian berjalan bergaya dengan kereta baru En Anuar Shukri.
Terima
Terima Kasih
Terima Kasih Anuar
Tengahri buta terus ke Ikea. Jalan punya jalan, penat je dapat sebab apa yg nak semua tak ada. Ku hanya beli bakul letak kain kotor dan Nuar beli roll apa ntah.
Then, kami ke MidValley sambung cari barang. Dan akhirnya dapat gak barang Nuar tu..bantal kereta warna merah!!
Bantal Merah sahaja okay!
Lepas tu, ke rumah nenek jap amek Premium Beautiful (PB)makcik sebab nak tukar size. Then terus ke Jaya Jusco sementara tunggu Abg Fairuz nk tukar PB tu. Kami melantak Chicken RiceShop yang tak berapa sedap tu :)
Pastu terus ke depan sekolah Tmn Sri Keramat. OMG!! anak-anak abg Fairuz sgt cute miut okayy!!
Lepas tu dpt panggilan frm sis n law nak dtg rumah..maka teruslah pulang ke Sentul..
Sekian utk hari nie..
Esok mebi nak tolong huby kerja :)
Friday, March 02, 2012
01.03.2012 - Nuar and kereta barunya.
10.30 am
Pengembaraan bermula..hehe naik train frm Setiawangsa - Kelana Jaya
ye..demi Nuar..kami redah naik train..hikhik terigat zaman bercinta :)
12.00 pm - 1.00 pmTiba ditempat dituju..Showroom Proton, PJ..hikhik sukee En Nuar..

Tadaaaaa ini la yang dinanti2kan..fuhuuuuu best2

terujaaa kan muka dia..wehuuu...
lepas settel hal dia..terus dia pandu uji kerete terus ke Shah Alam..ke Bangunan Sultan Idris..settel kan urusan kad nikah kami..sambil2 tu lencong melencong..ngeee besh besh,.,terharu org pertama jadi penumpang dia..hikhik
tanx nuar..pastu gi JJ Au2..belanja kami Kenny Rogers.. :)
<3 <3 <3
Subscribe to:
Posts (Atom)





