Thursday, March 25, 2010

wOw award frm my sweety fara

Thursday, March 25, 2010

tanx to my dear farra sbb award ni :):)

Cara da dpt n nk bg award...


**pengharagaan sahaja dari member2 ok..spe rasa agak poyo.sile abaikan n click je tanda X kat atas belah kanan tu k :P



Tapi ada syarat-syarat ukt dpt n bg award ni:
1.
Thanks & link the person that gave you the award.
2. Pass this award to bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
4. State 7 things about yourself.



7 things about myself ????


1. sungguh pemarah tp sgt peramah (*.^)
2. kadang2 kedekut tp kerap jd sgt pemurah (^-^)
3. pentingkan kawan yg turut rasa aku penting utk dia juga.yg belagak..gi mampos.taksuke! (^.^)
4. tak leh pegang duit bnyk2..nnt hilang or habes (*-*)
5. sangat sensitip tp takde sapa tahu bile aku cm tu (>.<)
6. siyes aku pemalu tp org selalu tak caye (-.-)
7. taksuke dok umah! suke merayap aje (*-^)



dgn bangganye nk bg award ni kat..


fArRaiNafIoNaLiZafaRajOekAkMuZ




sekian utk kali ni...





Yang Benar,








-cek ezza-