Tuesday, December 8, 2009

Saya Sayang Kwn Skolah Saya -5 Cerdas! 2004/05

Tuesday, December 8, 2009


Saya bangga sangat dengan kawan2 skolah saye sbb mereka masih seperti yang dulu!
Kaum2 lelaki masih lagi menjadi pengaturcara dlm setiap perjumpaan yg diadakan..Saya sangat kagum dengan mereka! Sumpah!~



Saya juga sukar bernafas (jika guna gas ammonia cekgu kimia yg berbau busok tu) haha tak la..sye tak leh hidup tanpa jumpe meraka! Mereka buat saye bahagia!
Saya sayang mereka mereka dan mereka!




Walaupun mereka suka naikan darah saya..tapi sye syukur mereka masih waras walau tiada kata maaf! saya tak kesah sbb mereka ahli 5c.


Harapan saya.Semoga kami kekal bersaudara dan hepy2 cm selalu..






notakaki: maaf jika ada yg tiada dlm pic ;p

5 commento:

Fafa Rafa said...[Reply to comment]

saye sayang anuar! ;P

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

siot nye fara..
dah2 la..nuar tak nk..
nk wat cm ne dek...
hahahahaha

Fafa Rafa said...[Reply to comment]

hahaha..
takpe la..
saye dah tak nak berharap..
cewahh..

btw, saye sangat suka post ini!! :)

Fafa Rafa said...[Reply to comment]

like i care! hahaha!

rossoneri said...[Reply to comment]

xabes2..nak wat cam ne, exec SD high taste...

Post a Comment