Sunday, November 1, 2009

My Blog!! So wut?

Sunday, November 1, 2009



Okeh..1stly nk tegaskan kat sini..ada baca tak banner kat atas blog ni?? "blog beta,suka hati beta lah" kan?? so sape nk baca..sila baca..sape nk komen..sila lah..tak paksa..dan sape nk terasa...gi mampos..sbb terasa tu maksudnye betol la dia kan?ok wateva!~

frm now on, beta rasa beta kene ikot nasihat rakan beta..iaitu..wat tak tahu ng makhluk asing yg dah memang terasing..kalau ikot hati kan..mmg nk tulis mcm2 lg..tp kadang2 nasihat rakan yg matang..ada baiknya..so beta ikot je la..senyap,senyum,perhati,dan gelak kalu lawak bodo..ngeh!~

ni last entry psl makhluk asing..
kalau apa2 jadi kat mangsa keadaan sorg ni..siaplah korg!buat hidup jd kucar kacir je..konon bekap kawan sgt..wakluu la weh..

dan penegasan diri aku..even pnh ok dulu..tp aku ttp tak kan nk ingat dan akan aku anggap tu nitemare je..tak perlu aku nk kenang sbb aku bkn selembut pemangsa..

ok STOP!

dan nk juga ucap terima kasih kat kawan2 sbb fikir,lihat dan ikot kata hati sendiri...
bukan ikot kata rakan...

aku pun dah tak kesah dan mls nk kesah lg psl mende yg tak sudah ni dan mungkin pasni jgn terkejut akn jadi lagi..
so,abaikan yg agak menyemak dan teruskan dgn yg membahagiakan...






**tanx to kwan2 skolah ku sbb perangai masih sama..hahah to kawn yg lain..smoga ni mematangkan kita..dan teruskan misi jelajah negeri..

4 commento:

Gossip Girl [AURORA] said...[Reply to comment]

babe
naper blog u ada warning bila nk masuk?

rossoneri said...[Reply to comment]

sbb blog dia 18sx hahahahha

Anonymous said...[Reply to comment]

sbb ada org spam dia..mebi jeles
tak pe babe,org yg buat u tu,mebi org yg terasa ng blog u..n mmg sah dia la yg u maksudkan
haha cian diaorg..

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

ye aurora..tu la jwnpn nye..
org yg spam ni gile tak de otak..
mebi dorg bodoh n kolot plus org kampung..haha mmg kampung pon dorg duduk..
hahaha
lantak la beb..
tanx la kat korg yg alrt eh.
mwah!~

Post a Comment