Friday, October 23, 2009

Bitch Bertudung Lilit2..

Friday, October 23, 2009



tak tahu npe aku tak suke tgok muke dia..tak suke nmpk nama dia..tak suke dengar nama dia..kalau dia ada depan aku..


aku nk pijak dia..leh?


tak pon tarik tudung ko..

biar identiti ko tersebar,,wakakakakak
kepada bitch tuu


ko jgn suke bajer suci k?


aku kenal ko lebih dari kawan2 poyo ko tu..

kalau ko leh wat aku cm ni..


aku leh gak wat ko 100kali ganda!!..
yg penting aku tak fitnah ko...
sbb cerita ni ko yg cerita gak..





kenapa aku ckp ko bitch?

sbb ko terdesak nk jantan sgt2..
ko pon gedik yg dibuat2
bajet suara manje la konon...nk bg jantan stim ke..yarkssss


tu pasal ikot je jantan pi mana..pluss asek kene mainkan ng jantan..jantan ni ada yg 'abes madu sepah dibuang' so fhm2 la eh..tp tak semua la..selalu bitch je dpt jantan cm tu


dan

plg sedih..kenekan kawan sendiri..pastu cite kat aku lain..still nk cover diri tu baik...

ko la kwn plg celaka ok! aku tahu ko mmg tak suke dia..sbb dia rampas kwn baik ko kan...

tp perlu ke ko nk kenekan dia..konon tak sempat nk tolong...wakluuuuu

psl jantan sanggup ilang kawan..pelik la ko ni..dlm ramai2 aku kenal n pnh berkawan..siyess ko plg murahhhh

selama aku kenal ko..ko tipu aku sebesar kuman pun aku tahu la..


even ko tua sikit dari aku pon..aku lg kenal dunia ni dari ko..tak perlu nk berlakon ko kwn plg penyayang..plg baik..plg suci ok?

org bodoh je ikotkan perangai ko....
plusss suke cite kat org ko plg hot n kaya...hahah perasan lebih

belum apa2 dah kecoh 1 dunia..at last 1 ape tak jadik..hahaha



















**plg penting..jg maruah eh rakan2 yg lain,..jgn terdesak nk jantan..smpi ikot je pe dorg soh wat..dan plg penting.jgn bg alasan takde bilik kosong..sbb nk tinggal sebilik kt genting.! situ sarang maksiat..nnt runtuh lak genting tu..

4 commento:

rossoneri said...[Reply to comment]

apa lagi lahh dia buat kat ko nih..

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

sape?ahahaha
ala leks ah..
1 per 1 akan aku bongkarkan..
jez wait yeah..
akan ku bls 100kali ganda ok..
heh..sonok jd jahat nih

Lexa said...[Reply to comment]

waklu..
i2 mst xleh tinggal..hihihi

Anonymous said...[Reply to comment]

cam mana u leh terkawan ng org cam tu?
tak pe.lepas ni hati2 ok.
org jenis ni jadi murahan mungkin sbb tu je cara nak bagi lelaki tertarik ng dorg.dpt jadi stok mainan pun tak pe..janji dpt perhatian..pendapat i la..hoho

Post a Comment