Sunday, May 10, 2009

♥ Wajah Baru ♥

Sunday, May 10, 2009
Ye, sy sgt marah sekarang ni, sy kecewa dan sy runsing..maka dengan ini..terhasilah wajah baru di blog sy. Tau mereka tak suke (sbb iri hati dgn kaler ni) tp sy dah tak dulik..blog sy hak sy! emo jap.

Saya geram sehingga rasa nak tabur bedak Carrie Jr kat skrin PC smpi jadi putih..pastu nak baling telor lak sbb nk tgok hasil dia..

Tapi saya masih mampu mengawal emosi (pdhal takot mama marah) sehingga membuatkan sy tak lena tidur..

dan

baru saya sedar saya ada penyakit..penyakit susah nak tido dan sangap nk keluar..Huh!

Saat di luar merupakan saat bahgia dan manis utk sy habiskan saat2 tu sbb bile ke pangkal jalan,sy rasa cm tak sedar mungkin jua sy tertido saat tu. tapi tak pe. sy masih ada matlamat utk berjaya..(huh....???)

okay abaikan..

sekarang kite cite pasal macm mana nak tido..

sbb sgt penat badan tp mata masih tak ngantok. Maka sy kene buat secawan milo panas dan harap saya tak makin segar kerna air tu panas..










p/s: sure x bangon sok! hampeh!

3 commento:

arep pendy said...[Reply to comment]

u kan mmg suke merepek dan berckap tnapa henti.hehe..
penyakit u tu dari dulu lagi la..hahaha & sure milo u tak best. huhu

norraien said...[Reply to comment]

chanteq la noq page ko..
agaga..
yg penting tetap purple..

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

arep..mulut jaga baekkk..hahahaha
kang i wat milo..u ketagih laks..
wkakaka


ain..
aku tau ko nk puji page aku chantek kan..
puji je,,
tak kesahhh

Post a Comment