Sunday, May 10, 2009

♥ jatuh=malu ♥

Sunday, May 10, 2009
td lepak umah GF ku..hahaha malu siot..jatuh kerusi live ok depan makcik nih..hish...siap cite ng kekaseh ati ku lg..hahha setan tau u!

masa tu dia call nk bertanye la konon..sambil berdiri dan konfiden gile aku jawab la..lepas tu dengan gigihnye aku tak segan silu men nk duduk je..sbb ms tu aku lupe lak kusi dia takde tempat sandar..maka dengan berkobar2 aku duduk dan bersandar...

then..

pap..!!!!! jatuh daa....hahha montot jatoh dulu..saket siot...da la pki skirt..ternaik habes la..
hahaha memule taknak update kat sini..tp memandangkan makcik senget tu da nmpk..n kami siap snapin lagi..hahahaha


wakakakakaka

kenangan tol..tu la niat hati nk sepahkan umah dia..last2 aku yg bersepah...






"kerusi yg ku sangka ada tempat sandar"


"sudah jatuh di timpa kerusi lembo...kamben u zaren!"



"akibat kemaluan besar yg tak tertanggung.. i hate u too zaren&ur chair!"

p/s : niat hati ku taknk berpisah...lalalalla tp emak ku da panggil pulang..lalala!~

4 commento:

arep pendy said...[Reply to comment]

nak bayangkan u jatuh jap...
hahahaha..
cian u...hihihi

Aurora Di Balik Awan said...[Reply to comment]

haahahahahahahaahaha
jap g i email

mendung said...[Reply to comment]

membayangi bagaimana ezza jatuh dengan kaedah slow motion ... :D

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

pale hek..
sebok je masing2 nk bygkan..
hahaha
weh ata..
takde makne slow2
terus tnpa segan silu kebabom..
hahaha

Post a Comment