Tuesday, May 19, 2009

Aku Bahagia

Tuesday, May 19, 2009
Bahagia sbb ada dia..

Bahagia sbb ada kawan2 yg btol2 kawan..

Bahagia sbb ada kerja yg leh wat aku hidup..

Lagi2 minggu ni..
Bahgia sbb 'nenek' aku tak de..
waakakakaka...

Tp aku pk gak..
Nape ada org tak suke tgok org len bahagia..
Dia cite gempak kononnye dia bahagia..
Ada new life..
Tp apa dia wat tak menggambarkan kebahagiaan dia pon..
Siap kacau2 lg..
SO nmpk sgt la dia yg tak bahagia
Kan?

Kita patot rasa bahagia ble tgok org len bahagia..
Moga2 tempias la kebahagiaan tu kat kite..
Nie tak..Lg org bahagia..
Lg dia rasa tak senang..




"dia atas bumi ini, kuberpijak....ku bahagia!!"

4 commento:

norraien said...[Reply to comment]

betol betol..
die jeles tgk u hepi agaga..
yg penting u hepi..
ku bahagia..
agagaga....

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

mebi :(

Aurora Di Balik Awan said...[Reply to comment]

yes ~!!
i pun bahagia
ada kawan2 cam u n semua :D
thx fren
meh cium kusi u sikit
wakakakakakak

i love u from the bottom of my heart
:*

chek ezza inchik man said...[Reply to comment]

tanx gal!
lebiyu to...
*mwah* kat tempat sangkut baju u.. :)

Post a Comment