Saturday, March 21, 2009

♥ aku BENCI pompan KEJI cam tu ♥

Saturday, March 21, 2009
tibe2 aku terpikir psl ada satu blog dak pompan tu. cian dia. idop dia selalu dikelilingi org yg dengki (terutama perempuan keji!)..hurm dia ni dah ada BF dan da rancang akan tunang tak lama lg. cam biasa lelaki ni ada gak yg iman cepat goyah..then TERlayan katanye..tp kalu ya ol pk n renung2kan alek..most laki mmg cm tu aite? then da point is..pompan keji yg melayan&start tu..dia da tau laki cepat goyah dgn rengekan manja (konon)..gedik nk mampos! lagi2 bajet ayu! lagi la dia tergediks2..(YA ALLAH..jauh kan la mende ni dari aku&dia)..
aku pompan n masih berpunye dan aku sangat rasa evendo aku tak kenal sgt minah tu tp aku tau sape dia! dia mmg baik,sempurna..lagi sempurna dari aku! dia manis,alim,pandai yg penting CHANTEK dari si keji tu..tp nape bende ni jadi kat dia..n paling aku touching, dia kata "aku terima semua ni sbg ujian-NYA" alhamdulillah dia sedar..dia penyabar! kalau aku dah tampar muke pompan keji tu! (patot takde bf!) perangai cm haram! balak org pon nk try! langsi punye betine! (emo jap!)
aku emo..emo..emo..sbb ada gak budiz aku kene mende yg sama..aku tau kebenaran hakiki bahawa pompan keji tu akan terima balasan kat sana..tp dia tak pk ke bende tu akan pusing alek kat dia? atau dia mmg pompan malang=dah la keji,bodoh lak tu! cian...otak letak lutut ek?poor ya!
so attn to ol guys kat luar sana..!!
bila da ada yg syg,sempurna-pls la celik! hargai la mana kaca mana permata.jgn simply nk redah je..i noe jantan skang dah bijak..tak memilih..tp yg masih lom berubah,pls la pk masa depan..izit pompan keji can be ur "PERFECT" wife? naah! pls pls pls open ur mind! ur heart! bile jumpe pompan cm tu (zikir la sikit) ingat Tuhan..belaja tinggi2 tp takn pasl pompan murahan leh 'down'! nk kene label ke laki jalang or bodo or bengap bl depan pompan? so pls tink bot dat guys!
den, to ol POMPAN KEJI outdere!
insap la weih..tak malu ke jadi pompan keji? tak malu kene gelar PERAMPAS ke? tak cukup laki single ke nk gedik2 ng laki org? cm gila talak! ( talak?? gi mati tak de kaitan!-ngah emo) yg penting! bile ko da tergedik2..senang respon bl laki layan...pk la..laki tak bodo! dia akan pk "wah pompan ni sng layan, mst senang dapat..tak mungkin wat bini" sbb da gedik sgt..mst la kat laki lain pon gedik kan..hahaha (ni pendapat ma frens..sbb dorg laki tulen!) dorg kata pompan keji ni kadaang berguna bl dorg boring..ajak kuar,redah je..janji belanje! so tak ke korg ni ibarat lampin pakai buang??? poor u! heh
to girls yg tabah,
ada hikmah di sebalik semua ni.. :))
so lu pikir la sendiri (agak2 sape baca ni tak de niat ke ape ke..n tetibe tersentap..sila la insaf wahai kaum hawa..dunia ni bukan tok kite je..jadila diri kalian sendiri..kalian yg mencorakn masa depan kalian..jgn semat kan ayat ni dlm hati korh *("ala tak kisah ape org kata aku gedik ke keji ke.rampas bf org ke.aku tak kesah")
betol ke korg tak kisah??? kalau aku, tak nk org benci aku..tak nk org pk aku cm tu..ibarat maruah aku jatuh doh! cm ne korg leh tak kisah? pls la kisah sekali sekala..
*renung2kan dan selamat beramal*

4 commento:

norraien said...[Reply to comment]

ngeh..
ko ckp psl sape haaaa..
nk tao gak pompuan laha tuh haha..
btw ape yg ko ckp mmg tol..
x sume yg manis de kat dunia neyh utk selama2nye..
ane tao pasni dtg alek kat kite an..
so bawak2 la taubat..
renung2 kan la & selamat beramal..
agagaggaa

AuRoRa said...[Reply to comment]

yeahh kamben tul popuan cam tu kan babe
meh kita bunuh2 !!
wakakakka :P

arep pendy said...[Reply to comment]

marah betul u..
biasala dunia ni..
pelik..
:C

walking stilettos said...[Reply to comment]

i just notice u had blog frm FB... Well we both know that type of woman do exist!!! can't do a thing coz some slut will not stop disturbing other woman man!

Post a Comment